Latest Post

piektdiena, 2012. gada 16. marts

Brīvdienas



Klāt jau atkal nedēļas nogale. Un plāni ir daudz un dikti. Līdz ar pavasai nāk saprašana, ka brīvdienas sev liegt nedrīkst neatkarīgi no darāmo darbu apjoma. Mans pavasara moto- brīvdienām būt! 
 Savādāk ar sparu nevar sākt jauno darba nedēļu.
 Pirmais mērķis - izgulēties.

Sestdienas naktī ir doma apmeklēt Kultūras akadēmijas rīkoto nakts filmu skati. Tā kā filmas sāk rādīt
22. 00, galvenais - neaizmigt. Un mana favorīte ir šī:

Nezinu, kā man izdosies to noskatīties, jo filma ir paredzēta tikai 05: 40 .

Svētdienas plānā ir izmēģināt spēkus modernās dejas lauciņā. Visu laiku tikai tautiskās. Jāsajūt arī citas, un jāizmēģina tas par ko sapņots. (Video sākumā  izlaižam reklāmas pauzi)

 

Paldies ikvienam, kas pie šī "brīnuma" nospieda maģisko Like . Tiku starp trīs laimīgajiem, kas tika pie balviņām. Vēl gan gaidu grāmatu, bet pie bloknota, protams, zīmuļa un citiem niekiem tiku no British Council. Lielākais prieks par iepriekšējo Dziesmu un Deju svētku disku, jo starp daudzajiem dejotājiem esmu arī es. Patīkamas atmiņas !
Mana intrepretācija šai pastkartei tapa iepriekšējās brīvdienās, kad darīju visu iespējamo, lai tikai nebūtu jāmācās.


Lai Tavas brīvdienas izdodas! Baudam un izbaudām tās.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru