Latest Post

otrdiena, 2012. gada 16. oktobris

ceļā- lidosta


Šoreiz tikai un vienīgi teksts. Jo man ir palikušas vēl tikai 24 minūtes internetā no 30, ko varu dabūt pa brīvu. Mans pirmais lidojums, un vēlpietam vienai pašai, ir pusceļā. No Rīgas esmu ielidojusi Frankfurtē, un pēc 5 pavadītām stundām lidostā došos tālāk uz Atēnām. 
Emocijas neaprakstāmas- lidošana, cilvēki utt. Āķis lūpā!  Man liekas esmu iemīlējusies lidostā, lidmašīnās kā tādās. 

Pats trakākais man vairs nešķiet kā atradīšu savu lidmašīnu ( ceru, ka šobrīd sēžu īstajā vietā), bet gan tas ka man kājās ir rudens zābāki ar kuriem došos uz Grieķiju. Mazliet dīvains dress code  braucot uz šo valsti. 
Vēlreiz paldies Kristīnei! Bez viņas skaipa konsultācijām nebūtu pat Rīgā lidmašīnu atradusi :)
Ak, jā, ko gan es darīšu Grieķijā ? 
Beidzot patērēšu Eiropas naudu. Dodos jauniešu apmaiņas projektā, un ciemos pie savas dārgās Kristīnes. 
Katrā ziņā turpceļā Frankfurte paliks neapskatīta, jo, ja viena iziešu no lidostas, atpakaļ nenonākšu. Pietiks  piedzīvojumu šodienai. 
Vogue nopirkts, āboli somā, viena filma kompī- ceru , ka ar to pietiks, lai pavadītu laiku līdz plkst. 21.

Priekā, sveicieni visiem ! 
(laiks spiež, ātri drukāju, tāpēc atvainojos pa pareizrakstībs klūdām. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru