Latest Post

sestdiena, 2011. gada 25. jūnijs

Jociņi- 1938.g

Šodien sagribējās pašķirstīt vecos žurnālu- pavisam vecos, un 1938. gada "Zeltenē"  atradu anekdotes zem virsraksta "Humors". Un te daži eksemplāri no atrastā ;)

"Tev taču vajadzētu brālītim arī ļaut ar kamaniņām pabraukāties!"
"Es jau ļauju.- es braucu no kalna lejā, viņš augšā."

"Kādēļ jūs ejat pastaigāties ar kaķi padusē?"
"Citādi taksis, ko nesen iegādājos, neskrien līdz."

"Viemīl, atnesiet man buljonu ar vienu mušu."
"Kādēļ ar vienu mušu ?"
"Tāpēc, ka parasti Jūs man nesat ar vairākām."

Vecā vācu dāma gulēja slima ar drudzi. Mājās ārsts pēc rūpīgas izmeklēšanas konstatēja, ka viņa saaukstējusies un jautāja:
'Vai jums neklab zobi, kad uznāk drudža lēkme?"
"To es nevaru redzēt, doktora kungs,"tikko dzirdami čukstēja slimā, "savus zobus es ieliku naktsgaldiņa atvilknē..." 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru