Latest Post

pirmdiena, 2011. gada 8. augusts

Reklāmas spēks

Varu atzīties, ka esmu viena no tām, kas diezgan daudz ietekmējas no reklāmām- vissevišķi no modes. Tās tiešām ir pārdomātas un līdzekļi nav velti tērēti. To košumam ir tāds spēks, kam nespēju turēties pretī.
Starp citu, arī automašīnu reklāmas ir vienas no baudāmākajām. Uz tām, gan neuzķeros, jo auto man pagaidām nevajag. 
Pareizi  ir , ka cilvēki pērk iepakojumu, un to ko redz  uz tā.

  Miss Dior Cherie reklāma  un  reklāmas rullītis ir kas  pasakains un nepārspējams , kas pats no sevis pauž lielu devu  sievišķības, kuras nekad nevar būt par daudz.
Viss sākās ar šo smaržu reklāmu izraušanu no modes žurnāliem, jo sapratu, ka man būs žēl tās mest laukā. Beigu beigās tapa šādi tādi zīmējumi. Tā iedvesmojos, ka reklāma, ar krāsu nošķiesta un saburzīta.



Iesaku apmeklēt Dior Mājas lapu, kur paveras īsta Miss Dior Cherie  pasaule. Tur iespējams ieskatīties reklāmas tapšanas procesā. Kā izrādās tās autore ir Sofia Coppola. Noskatoties reklāmu, kaut uz mirkli var sajusties kā Francijā.

http://www.dior.com/beauty/int/en/minisite/fragrance/mdc2010/tf63-22.html

Tikai šodien  nejauši atklāju šo video. Labam garastāvoklim pavisam noteikti to vajag noskatīties, un nešaubos , ka pavisam drīz arī man būs šīs smaržas un varēšu justies kā latviešu Miss Dior Cherie.









Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru