Latest Post

pirmdiena, 2011. gada 1. augusts

Svētku laiks klāt

Tā ir sanācis, ka man sākās jubileju sezona. Draugiem, radiem dzimšanas un vārda dienas. Tādēļ jāsāk domāt, ko dāvināt. Protams, ka dāvanai klāt ir nepieciešama kartiņa ,kurā ierakstīt labus un sirsnīgus vārdus, ko jubilārs var kaut 10 reizes pārlasīt.

Šīs ir manas sezonas atklāšanas kartiņas. Katra no tām tapa pavisam spontāni, paņemot rokās pašus materiālus, nevis pirms tam visu smalki izplānojot, jo procesā rodās pašas labākas idejas.


Šajā rozā kartiņā, es beidzot realizēju to ko nebiju spējīga izdomāt vairākus  gadus- skaidiņas, kas paliek pēc krāsaino zīmuļu spicēšanas. Uz tām vienmēr skatos un domāju, kā lai tās liek lietā, jo tās ir birstošas, bet tik labi izskatās, ka noteikti vajag atrast tām kādu pielietojuma veidu. Rozā fomu izvēlējos domājot par konkrēto cilvēku, kam šī krāsa noteikti patīk.



Liela mana vājība ir modes žurnālu reklāmas, esmu tās krājusi un domājusi, kur gan tās likšu, izņemot iedvesmošanos.Atradās arī pielietojums- kartiņā kopā ar vienu manu zīmējumu, kas tika mazliet transformēts. Bet prieks, ka lietas ko esmu taisījusi vai vākusi, tomēr nav jāizmet laukā, bet gan atrod savu pielietojumu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru